5 Mar 2012

Ancient Society

Ancient Society is a very fine “Gold Centred” alpine Auricula which has a pleasant scent. It was named after the oldest existing horticultural society in the world, The AncientSociety of York Florists; the plant was raised by Mr K Bowser in the UK. The society was founded in 1768. More information can be found on their website.
Ancient Society does very well in Sweden, I have been growing it in my zone 4 garden for several years now, it was one of my first auriculas I obtained from England.
You can now purchase Ancient Society from my website www.raysperennials.se


10 comments:

  1. Nu har vi hittat din blogg tack vare Svenska Trädgårdsbloggar. Ska bli spännande att följa den och att besöka din monter på mässan.
    /evab

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankyou for following my blogg, look forward to seeing you at the mässan. I'm alwways keen to meet other auricula enthusiasts.
      Ray

      Delete
  2. Hejsan!
    Vad roligt att du har hittat till min blogg och lagt dig som följare.
    Du är varmt Välkommen!

    Ser att du har enormt många vackra Auriklar i din trädgård, ska studera bilderna mer noga.

    Ska inte till mässan i år men kanske jag får se bilder därifrån här på din blogg.

    Lägger in dig i min 'bloggrulle'

    Ha det gott!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad that you are following my blog; I'm constructing the final pieces for the mässan just now. I will definitely be putting some pictures of the garden show on my blog & website.
      Best wishes /Ray

      Delete
  3. Så roligt att du startat en blogg.Ska försöka hitta till dig på mässan.Har ju beställt blommor av dig igår men kan nog tänka mig några fler.Välkommen till min blogg.har rekomenderat dina växter till många som sett bilder på mina som jag köpt av dig tidigare.MVH

    ReplyDelete
    Replies
    1. I’m very pleased that your auriculas are doing well. I have all the plants you wanted. Hope to see you at the mässan. My monternummer is A16:28
      best wishes /Ray

      Delete
  4. Vilken härlig blogg du har.
    Jag lägger mig som följare och skall naturligtvis titta på alla fina Auriklar som du har.

    Gunilla

    ReplyDelete
  5. Hej & welcome to my blog, I hope you find it interesting
    / Ray

    ReplyDelete
  6. Hej vilken härlig blogg du har och fram förallt din webbsida med många måste-ha plantor:)Återkommer dit då vädret är lite bättre för utskick.
    Ha en alldeles underbar dag!!

    ReplyDelete
  7. Hej & welcome to my blog,it's always nice to hear from a fellow auricula grower.
    Best wishes / Ray

    ReplyDelete