4 Sep 2012

Hej alla som är intresserade av Primula Auricula!




Även 2013 så kommer jag att ta emot besökare som är intresserade av att titta på min odling av Primula Auricula.

 De blommar som bäst under maj & juni,
så det är under de två månaderna som man är välkommen på ett besök.

Jag hoppas att min samling av c:a 300 st. olika Primula Auricula ska intressera, samt de olika sätt som jag presenterar dem på i min trädgård.

Du får naturligtvis ställa alla de frågor som du har när det gäller odling & skötsel av dessa plantor. Och jag hoppas att kunna ge dig lite tips om hur de skulle passa bäst hos dig. Mer information hitta du till höger under rubrik besök min Auricula samling 2013.
Välkommen till min Auriculaodling i Ribbohyttan /Ray
P.S. Jag tar redan emot besöksbokningar för maj & juni 2013.
Örebro Trädgårdsförening på besök 23 maj 2012

1 comment:

  1. jag önskar verkligen att jag hade möjlighet att komma till dig och se alla underbara Auriklar men jag bor nog så långt från dig, tyvärr.
    Ha en underbar dag!!

    ReplyDelete