7 Sep 2012

Mickelmäss, Karlslund, Örebro söndagen den 9 september

Auriculas på väg till Mickelmäss

Jag kommer att hjälpa till vid Örebros Trädgårdsförenings stånd på Mickelmäss, söndagen den 9 september kl. 10:00 - 15:00.

Tillsammans med andra plantor och produkter som vi har till försäljning, så kommer jag även att ha ett utbud av Auriculas med mig. Detta är sista möjligheten att köpa Auricula från mig under 2012. Jag kommer naturligtvis att vara där även för att svara på alla de frågor och funderingar som du har gällande denna planta.

Så om du har tid, så skulle det vara trevligt om du kom och träffade några av oss som är med i Örebros Trädgårdsförening. Kanske är du intresserad av att vara med i Örebrogruppen av Riksförbundet Svenska Trädgårdar?

Jag hoppas att vi ses på söndag /Ray

Blommande Rose Conjou på väg till Mickelmäss.

No comments:

Post a Comment